نرمافزار حسابداری کافه هلو APEX-شبکه
نرمافزار حسابداری کافه هلو APEX نهتنها برای انجام دقیق عملیات پر از داده و خروجی حسابداری در کافیشاپها و رستورانها طراحی کرده است، بلکه کترینگها و دیگر صنفهای ارائهٔ مواد غذایی نیز میتوانند از آن استفاده کنند. امکان نصب سختافزارهای کمکی و اپلیکیشن اندرویدی سفارشگیری نقطه قوت دیگری برای کاربرد این نرمافزار حسابداری هلو APEX در کافیشاپها و رستورانهاست.
امکانات نرمافزار
✓ عملیات انبار، خرید و فروش، گردش چک، بانک و عملیات مالی بهصورت اتوماتیک
✓ تعریف انواع طرف حساب اعم از مشتریان، کارکنان، فروشندگان و …
✓ معرفی مواد اولیه و محصولات در گروهبندیهای متنوع و دلخواه
✓ عملیات پخت و تهیه انواع غذاها و نوشیدنیهای رستوران
✓ صدور فاکتور اختصاصی برای رستوران با قابلیت اختصاص میز به مشتریان، چیدمان منوها و امکان بارگذاری عکس
✓ صدور همزمان فیش برای مشتری، کافه، کافیشاپ، بوفه و مدیر کافه و رستوران
✓ تعریف انواع کاربران به عنوان صندوقدار کافه و رستوران و ایجاد سطح دسترسی متناسب با هر صندوقدار
✓ اتصال به نمایشگر مشتری و کالرآیدی (نمایشگر تلفن)
✓ تعریف چندین قیمت برای مواد اولیه و محصولات غذایی
✓ آنالیز آیتمهای کافه و رستوران با استفاده از تعریف فرمول تولید و ثبت چند دستور تولید
✓ ثبت حواله ورود و خروج مواد اولیه و محصولات غذایی بین انبارها و رستورانها
✓ تعریف دو واحدی انبار (تعداد در بسته، تعداد درکارتن و …)
✓ نمایش سابقه خرید و فروش محصولات و طرف حسابها
✓ گزارش از خلاصه فاکتور ها و اسناد
✓ گزارشگیری از ریز پرداختیها و دریافتیها
✓ گزارش عملکرد کاربران (حذف، اصلاح و صدور انواع فاکتور، سند، چک و …)
✓ هلو تحت شبكه شامل تمام امكانات سطح جامع کافه و رستوران به انضمام قابلیت كاربری تحت شبکه (4 كاربر به طور همزمان) است. ضمناً کاربر میتواند در صورت نیاز با پرداخت هزینهای جزئی، تعداد کاربران شبکه را به بیش از 4 کاربر افزایش دهد.